pátek 22. června 2007

VIP večer, krásné baby a mistr Vašut


První věc, která mne napadá k tomuto večeru je, že bych s sebou vzala všechny zralé muže, kteří hledají mladé (ale ne moc) ženy. Jenže takových můžu neznám moc. Zatím, samozřejmě (jelikož všichni teprve uzráváte:).

Nakonec jsme se tedy vydaly do haly Sareza s Matynkou, abychom okukovaly, jak budem vypadat, až nám bude třicet, budeme mít děti, kariéru a manžela. Kecám, jely jsme tam fandit naší (nebo spíš Matynčině) kamarádce z televize Evě, která se přihlásila do soutěže Pretty Woman. Ohákly jsme se, abychom působily mezi tolikou krásou patřičně. Jenže venku chcalo jak cyp.

Dostaly jsme lístky VIP. Moc jsme nevěděly, co to vlastně znamená. To jsme začaly tušit až když nás přiváděly pořadatelky nějakým bočním vchodem, přímo na plochu před podium. Myslely jsme si, že nás posadí k velkým stolům, které měly na sněhobílém ubruse pečlivě srovnané chlebíčky, chipsy, mísy, víno...ehm. Nebyly jsme asi až tak VIP jak jsme si myslely, a tak nám dali k dispozici dřevěné židle, které měly parádní výhled (bohužel i na ty chlebíčky. Slintací reflex funguje báječně, kdybyste nevěděli).

Zpestření večera přišlo v momentě, kdy jsem se dozvěděla, že akci moderuje Marek Vašut. Tohoto muže zn.Ideál považuju za nejcharizmatičtějšího chlapa v zemi. Samozřejmě jsem už (před lety) pochopila, že se nikdy náhodně nesetkáme, on mne nepozve na víno, nevezme si mě, a nebudeme mít spolu tři děti. Nevadí, aspoň jsem se na něj mohla koukat, bylo to taky fajn.

Jinak večer byl typicky missácký, zosnované scénky, přehlídka šatů, dovedností, trapné rozhovory, vystoupení Lenky Filipové, Vašo Patejdla a Muka, který se o mě zpocený otřel u baru, když čekal na pivo. Naše Evička vyhrála titul Pretty Woman internet, a my s Matynkou jsme sto pro věděly, že kdyby se usmívala více na podiu, vyhraje i celou soutěž. Jenže do smíchu ji nebylo, neboť byla už pátý den schvácená chřipkou a měla čtyřicítky horečky.

Až když soutěž skončila, pokračovaly jsme v pátrání po významu slova VIP na našich vstupenkách. Pořadatelé nás nahanali do VIP místnosti, kde jsme měli mít VIP privilegia. Ovšem na jednom z našich lístků bylo méně hesel VIP, a oni nás nechtěli pustit do tzv. místnosti obžerství. Nakonec se milá pořadatelka usmála a nasadila plastikový náramek (jak jinak než s heslem VIP) nám oběma. Mohly jsme jíst. Strašně moc.

Místnost byla malá, všichni v ní mlaskali a šlo to strašně slyšet. Všichni ti naparádění žrali kopcem, utírali si mastnýma rukama upocená čela a do přežvykování stíhali i mluvit. Bylo mi z toho divně. Šla jsem nám pro vinný střik a Matynka šla pro jídlo. Taky jí asi přešla chuť, takže přinesla meloun a sýr. Výborná kombinace!!! Pochutnaly jsme si a šly raději pryč.

A pak to přišlo. Ve vedlejší místnosti VIP stál on (Marek Vašut), držel cigaretu a bafal s Vašem Patejdlem. Napila jsem se pořádně vína a šly jsme za ním. Jstli čekáte, že jsme započali přátelskou konverzaci, tak nee. Jako VIP hosté (nebo jako puberťačky)jsme se s ještě více VIP účinkujícím vyfotili:)

No a pak už to šlo z kopce. Pily jsme, koukaly na Vašuta, lidi postupně odcházeli, dokonce zmizela osazenstvo nejvíce VIP stolu, kde měli nerozdělaný šampus. Tak jsme si dali. Evička dostala nějaké ceny, na které se ji ani moc nechtělo dívat, takže jsme šly postupně všichni domů. Bublinky nikdo nechtěl, tak to zbylo na mně... blbý. Musela jsem v šalině vypadat komicky. V šatečkách s flaškou v ruce. S Matynkou jsme se celou cestu bavily tajnou řečí. Přemýšlím, jestli jsme si během té konverzace vůbec rozuměly...

Tapak propo všepechnypy, ktepeřípi bypy sepe chtěpelipy něpekdypy zůpučapastnipit popodopobnepe apakcepe. Jepe topop fapajn, apaplepe mupusípitepe mípit typy lípistkypy VIP! Apa tapakypy Vapašuputapa:)

11 komentářů:

Dod řekl(a)...

Jsem rád, že už nikdo z nás nechodí na různé akce bez vip lístků:)
No a Vašut, snad u nás není méně přesvědčivý herec, třeba v té poslední adaptaci od Viewegha jsem mu nevěřil ani slovo. No asi mu víc sluší drsňácké role typu Detektiv Matin Tomsa:) Fakt neznám horšího herce, schválně, kdo zná apoň jeden dobrý film, ve kterém hrál..

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, tak i holky přičichly k tomu tajemnému slovíčku VIP (bojím se, že se tohoto nikdy nepřejíme) ale těším se, až se bude zase někde něco pořádat, že se tam nakonec všichni ve vip salonku sejdeme a nenecháme žádnou flašku prázdnou, no ale je mi líto, kromě toho jména mi Vašut naprosto nic neříká..ale bude to asi jen mojí neznalostí..

ajznbonak řekl(a)...

MY CHCEM FOTKUUUU :-P

(nel) řekl(a)...

To Ondra: to je těžko. jak může někdo tak značně zaneprázdněn učením a čtením těžké literatury, jakou jsou všechny ty zákony a předpisy,vidět vůbec nějaký film... Ondrášku neboj, ono se to zlepší, ale zatím nemusíš plivat na ty, kteří už něco dokázali:P A navíc vypadají kunďácky i v padesáti (teda čtyřiceti sedmi, ten kdyby mě teď slyšel...)

To Vladik: doufám, že sis dělal srandu
To Peťa: jediný nezklamal:) a foto už máš:)

Anonymní řekl(a)...

Právě jsem zjistil, co je důležité!!! na fotce vidím zleva nějakého neznámého fousatého týpka s brýlemi, sympatickou mladou a krásnou slečnu, o které se můžu pochubit, že ji snad dobře znám a nakonec pohodový chlápek středního věku, kterého jsem asi viděl v televizi

soosha řekl(a)...

...co udělat nějakou vlastní vip párty?;))

matynka řekl(a)...

nepelipi, tapak upuž tapam tupu mopojipi fopotkupu mapáš:)

Dod řekl(a)...

Na VIP párty musí být nějací VIP lidi, z čehož vyplívá, že ještě tak tři čtyři roky žádnou VIP párty sami udělat nemůžeme:)

soosha řekl(a)...

...když se tak někdy kouknu,,,jací"vipáci"na podobné párty chodí,,,tak si kolikrát říkám,,,jestli nejsme větší hvězdy;)

(nel) řekl(a)...

No tak kluci, vypadá to, že budeme muset nejakou VIP party usporadat..:) Ale teda nevim, k jake prilezitosti:(
Matynko, dej tu fotku tak aby na tom blogu byla videt hned! to je rozkaz:)))

soosha řekl(a)...

...to nevíš,,,že si tím uměle zvyšuje počet kliknutí? :D