úterý 12. června 2007

Popříjezdové zklamání

Jen tak mimochodem: Pan Stehlík měl pravdu. Pan Stehlík je velmi zkušený muž (ve všech oblastech! A není to ten pták), který má rád Brno, Zbrojovku, pivo, focení, pěkné baby, všechny baby, Hermiho a svoji (prý velmi trpělivou a chápající) ženu, se kterou je šťastně ženat již mnoho desítek let. Dnes za mnou přišel do našeho oficírského kutlochu v práci a sdělil mi, že Brno, Ústí a Ostrava mají nejhorší ovzduší v republice. Jindy bych se patrioticky bila za své rodné město a hájila jeho kyslíkové kvality, ovšem nějak jsem nemohla začít argumentovat. Asi to bylo znamení, protože po mé rozporuplné cestě domů jsem se na Svinově nadechla a (i přes veškerou mou alergii a téměř neprůchodné nosní dírky) ucítila nehorázný puch. Byl to podivný nakyslý, hnilobný smrad. A to jsem prosím vystoupila na (Ostraváci pochopí) na Svinově! Nedej bože, kdybych se uráčila projít kolem Švermy...Chjó, bydlím ve městě plném smogu...:(

Jen tak mimochodem 2.: jdu spát, věřím, že se ráno probudím do velmi příjemného, svěžího ostravského dne:) (vím, že bude třicet stupňů, na zdechnutí, smrad jak cyp a všude se budou potit lidi, ale chtěla jsme mít hezké sny...)

4 komentáře:

Dod řekl(a)...

Po návaratu z Polska se Ti zase bude v Ostrave líbit:)

(nel) řekl(a)...

Tys to Ondrashenku vůbec nepochopil! Mě se tady přece líbí ze všeho nejvíce!!!!

soosha řekl(a)...

...ohrazuji se proti tvrzení o oficírském kutlochu:P

(nel) řekl(a)...

No tak to moment, byl jsi to Ty, kdo jej tak nazval (viz.pozání na chlebový raut v redakčním mailu!!!:)