pátek 15. června 2007

Lenny

Vždycky se mi líbilo jméno Lenny. Přiznávám, že to bylo hlavně kvůli JISTÉMU (speciálně pro slečnu Tlachovou:)) Krawitzovi, jehož jsem začala zbožňovat už za mých mladých let:)
Tentokrát se ovšem nerozplývám nad sexy tělem a úžasným pohledem hudebního mága, nýbrž je v mém zaměření zcela někdo jiný. Ano, přiznávám, je to opět chlap...
Tenhle ale měří jen pár centimetrů, je na světě jen pár měsíců a ke všemu se narodil taky osmnáctého, jako já:) Je to můj malý synovec, Lenny, který nosí pleny a poprvé spatřil světlo světa 18.4.2007, a i když vás to třeba vůbec nezajímá, já mám radost, že už jsem po druhé (skoro) teta.

6 komentářů:

Jan Boček řekl(a)...

congratulations, tetko nelko :)

matynka řekl(a)...

kvůli jistého... no mě klepne...
kvůli jistému, slečno novinářko snad, neeee???:))
mi ta vaše mluva fakt trhá uši;))

(nel) řekl(a)...

šmarja, no joooo!!!!! me ta VAŠE mluva taky trhá uši:)

Dod řekl(a)...

To jistému zní ale fakt divně..:)

(nel) řekl(a)...

já jí to říkám furt, jenže ona si myslí, že když maká v Ostravě, tak předělá všechny místní na "su" a "ližovali" a "chlámali" a podobně:D

matynka řekl(a)...

to si nemyslím!!!:)
přízvuk mi nevadí, ten je super, tady se jedná o bohapusté skloňování;)