neděle 1. července 2007

Léto

Málem jsem si koupila kopretinu, abych mohla trhat lístečky a říkat si u toho "mám" nebo "nemám" napsat další post... Ne, že bych s tím chtěla seknout (vždyť jsem sotva začala:), ale chtěla jsem mít pořád na prvním místě svou fotku s Vašutem... nechám toho, vím, že mne většina mých dobrých přátel za tuto prapodivnou zhýralost spočívající v oblibě starších, pohledných, charismatických mužů, téměř odsuzuje:)

Dneska jsem měla po dlouhé době pocit, že mám prázdniny (za posledních pár měsíců skoro sprosté slovo..). Ráno jsem se probudila do krásně slunečného dne na chatě. Přestože se stihlo nebe zatáhnout dřív, než jsem nachystala pro rodinku na zahradě snídani, nepanikařila jsem. Přestože to vypadalo tak, že se drazí chlapci nevykoupou z postelí (nutno podotknout, že všechny ty postele patřili Machům:) dřívě než k obědu, nakonec se vykopali překvapivě rychle. A protože jsme společně strávili úžasný den, tak se budu chlubit, ať nám to každý pořádně závidí!

Pili jsme pivo (dokonce i slečny řidičky, které se nalívaly točeným birellem), jedli jsme nezdravé langoše, topili se vzájemně v ledové vodě, klouzali na skluzavkách, ležely v bublinkách, hopsali ve vodní hopsárně (někteří se spíše topili), plavali jsme, chodili po proudu, pak jsme si vzpomněli na krušnost života a šli chvíli i proti proudu (to kvůli tréninku). Kopali jsme do fotbalového míče a předstírali, že víme, jak se hraje nohejbal (některé dámy pouze fandily, protože by v důsledku předstíraly i to kopání, ehm), bouchali jsme i do jiného míče a váleli sudy v písku, přičemž se nám dařilo i bavit okolí (někteří všímaví jedinci po nějaké době pochopili, že se do té sítě nestrefujeme schválně, nýbrž že hrajeme volejbal).

No a když jsem se po parádní večeři v Ostravě vrátila domů, letní atmosféra mne naprosto naplnila... krom toho, že mám spálený obličej a musím si ZASE oholit nohy...:)

3 komentáře:

Dod řekl(a)...

Já slabost k starším pohledným charismatickým mužům vůbec neodsuzuji, byl bych dlouhodobě proti sobě:P Jen nemám rád Vašuta:)
A opravdu to byl dneska hezký den, jen jsem si obnovil mojí nechuť k týmovým hrám (protože mi to furt někdo kazí:P)

(nel) řekl(a)...

nebyla jsem s Tebou v týmu, ne?:)

Anonymní řekl(a)...

škoda, že už to Ondra napsal, ale taky se těším až budu pohledný postarší charismatický muž.. nejen kvůli holkám jako je Nela :) a dnes to bylo vážně příjemně prázdninové, jen je fakt, že je lepší se probudit do krásného rána na chatě, než vedle zkaleného Ondry