neděle 11. listopadu 2007

Kdo zná celebritu???

Dneska jsem jela ve vlaku s Patrickem Sweyzym, s Robertem Redfordem a bráchou Clarka Kenta (vím, že Clark Kent ani Superman neměli žádného bratra, a jestli jo, tak umřel na planetě Krypton, ovšem o to tady nejde). Seděli všichni tři se mnou kupé a jeli až do Brna.
Pak mi došlo, že znám mnohem více hvězd, než se na první pohled může zdát. Mým boyfriendem byl například Jimiroquai nebo Dave Gahan z Depešáků. Měla jsem za kámošku Cindy Crowford, se kterou jsem se na život a na smrt pohádala.
Můj otec je Waldemar Matuška a jeden z maminčiných prvních životních partnerů byl Jean-Paul Belmondo. No a poslední kapka přátelé - V práci mi mimochodem šéfuje Edge ze skupiny U2...

Je nádherný, jak se každý někomu podobá. Máme kolem sebe miliony neznámých tváří, které známe. Podvědomě. Musíme se na ně pořád koukat (stejně jako já dnes zírala na toho Patricka Sweyzeho, i když byl ten borec asi třikrát větší, dělal box a měl podlitinu pod okem). Na koho jste podobní vy? Přemýšleli jste nad tím někdy? Nebo vám to někdy někdo řekl?

Čekám reakce přátelé a pak vám všem vystavím speciální post se srovnávacími obrázky, jako jse to dnes udělala Zbyňálovi (snad to nečte a nezabije mě:).

13 komentářů:

soosha řekl(a)...

...se mnou byla v testu národa jedna novinářka ze slovenska,,,které i její kolegové říkali slovenská demi moore...a fakt vypadala úplně stejně...akorát o nějaký ten pátek mladší...

ajznbonak řekl(a)...

nelinko, nádherně si mi nahrála
zkuste tohle:
http://www.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php

a schvalne kdo vám za celebrtiu vyjde :-D

matynka řekl(a)...

vždycky jsem chtěla vědět, že vypadám jako glenn close a haley joel osment...

soosha řekl(a)...

...a já prý jsem jessica simpson...tak teda nevím,,,no...

Dod řekl(a)...

De vidět, že jste tady samí novináři, ja nepoznám ani jednoho z těch osob, které jste jmenovali:) A u té fotky si nejsem jistý, kdo je Tvůj kámoš a kdo ta hvězda:)

Anonymní řekl(a)...

Já se prý podobám tomu ksichtu co je na pivě Bernard (na to upozornil (fs) a hned mě tak vyfotil...nebo to byl Drahoš?...a Veronika H. vypadá jako Nelly Furtado, přeci!!! A jestli sem tu moji fotku dáš tak zabiju náhodného člena redakce :))) OK, s výjimkou NeMa, MaHa, MaSu, HaČe...no prostě Filipa...
Petr B

soosha řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
soosha řekl(a)...

...důkaz pro tvrzení mého předřečníka:D najdete zde:


http://soosha.rajce.idnes.cz/._.rozlouceni_podruhe._./#IMG_5309.JPG

(nel) řekl(a)...

Vážení, já se z vás poseru

soosha řekl(a)...

...tady něco smrdí,,,že by už?..:D

Anonymní řekl(a)...

Jo a Maty vypadá občas tak trochu jako Natalie Imbruglia. Fakt... Petr B

matynka řekl(a)...

to už zní trošku líp než to, co mi vyšlo ze začátku:)))

Anonymní řekl(a)...

Když jsem byl ve věku, kdy se v mém těle bouřily hormony, tak jsem prý vypadal jako Tony z East17. A teď v pátek na jedné pijatyce mne označili za Billyho Corgana ze Smashing Pumpkins. Když si vzpomenu na svá telecí léta, kdy z EAST17 patnáctky cvrkaly do textilu, no tak radši beru toho Corgana.