středa 13. srpna 2008

Číslo popisné 32, 603 00

...mám ráda, když nechám v kuchyni otevřené okno, kterým proudí vzduch skrz pokoj až na druhou stranu. Je to jen tenký proužek vzduchu, který mě vždycky praští přes nos.

mám ráda, když vstanu dřív a koukám se na vycházejícíc slunce nad Petrovem.

mám ráda, když po slunečném odpoledni hraje pokoj všemi barvami.

nesnáším, když se v zimě vždycky opařím o topení v koupelně. Je tak malá a neútulná, a to topení je tak blízko...

vadí mi, že nám nejdou zamknout dveře zevnitř. když je zavřu, po pár minutách strašidelně zapraskají.

vadí mi, že nemáme hezkou vanu. je to vana, která potřebuje znova natřít, nikdy bych si v ní nedala koupel.

mám ráda, když usínám. v tom pokoji se cítím bezpečně a spokojeně

mám ráda, když prší a já si čtu v posteli. i když prší, v pokoji je pořád slunečno

mám ráda, když se procházím kolem domu, když jdu nakoupit do předražené brněnky rohlíky

mám ráda kytičky na stropě a mozaiku, která je šitá na míru. jinde už nikdy nebude tak dokonalá

zalíbilo se mi, že zamykáme na dva západy vchodové dveře, cítím se bezpečněji

ráda od tama vyjíždím na kole a ráda se pak vracím

chutná mi v nedalekém sklepení, kde se pivo pije z pivních tanků

mám ráda ten byt, jeho nádech a styl

nesnáším fakt, že ho budu muset za pár měsíců opustit...

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

nebuď smutná .....
vždyť doma to máš taky ráda.

mamka

BARu řekl(a)...

Když se člověk celý život stěhuje z místa na místo zjistí, že doma není tam, kde jsou čtyři stěny, stůl, skříň a postel. Doma je tam, kde tě mají lidi rádi.

Anonymní řekl(a)...

Doma je tam, kde se cítíme fajn, ráno voní kafe a my si ho můžem klidně vypít nazí, protože tím nikoho nepohoršíme. :-)

Rozumím ti Nelísku, ten můj chvilkový domov se mi bude taky těžce opouštět. :-)