úterý 22. května 2007

Deset centimetrů na deset způsobů

Dneska mi Matynka sdělila, že si za mnou do Ostravy bere strašně moc věcí. Když veškeré "zbytečnosti", jako je pasta, ručník, ručník do taeba, tělové mléko a šampon na její divnou hlavu, vyhodila z baťohu, zbylo jí tam jen oblečení (a to si nechtěla brát ani uzavřené boty - marně ji vysvětluju, že tu na SEVERU máme tropy tak sedm dnů v roce), a knihy. Knihy, které prý měřily deset centimetrů na šířku. Byla vyděšená.
Přemítala jsem, jak moc je deset centimetrů. Představila jsem si hned několik věcí:

  1. deset centimetrů velkého pavouka (fuj, jednoho takového maminka mumifikovala na chatě, teď nám tam visí přišpěndlený ke stěně, abych se prý jako pavouků přestala bát - podivné léčebné procedury...)

  2. deset centimetrů velký nos (vzpomněla jsem si na pohádku Tři veteráni)

  3. deset centimetrů zhubnout na bocích (jéééééé:)))

  4. deset centimetrů od polibku (taková ta chvíle, kdy máte hlavy u sebe, ale ještě nevíte, jestli se políbíte... někdy to taky končí trapasem, když jeden zavře oči a druhý si líbání rozmyslí a uhne:)

  5. deset centimetrů od propasti (to není můj případ, já jaksi musím být od propasti tak deset metrů, neboť v opačném případě mne ty výšky zlákají a já už jsem pak rovnou v propasti, ehm...)

  6. deset centimetrů za skříní (to je ten prostor, kde je vždycky největší bordel, protože se tam nevysává, všechno tam záhadně padá... takže po pěti letech, když se uráčíte vymalovat objevíte svoje ztracené ponožky a haldu kapesníků. U Dobešů mají za nabýtkem třeba šťopky od jablek:)

  7. deset centimetrů dlouhý toaletní papír (tomu se jednoduše říká průser...)

  8. deset centimetrů vysoká tráva (pro mě je to ideální, pro Zdenka to znamená sekat, pro mravenečka je to džungle džungloucí)

  9. deset centimetrů krátký penis (napsala bych, že je to průser, ale nebudu se opakovat...:)

Nakonec mi došlo, že ze všech těch deseti centimetrových záležitostí je pro mě teď ta nejvýznamnější stejná, jako pro Maty. Můj deset centimetrů široký karis, který v sobě obsahuje veškeré informace, které bych měla u státnic za dva týdny hravě odprezentovat. To je teď mých deset centimetrů pro příštích čtrnáct dnů.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

To máš něco málo přes sedm milimetrů na den:)
A kdybys myslela pozitivně, tak se u bodu devět zaměříš na šířku a ne na délku;)

Anonymní řekl(a)...

ahoj,neli, jdu s dobou, tak sem si taky zalozil blogik. Dal sem si na tam na tebe odkaz, udelej to same. Obema se nam tak zvysi sance, aby nas nasel google:)
p.s. ajznbonak.blogspot.com
p.p.s. mas tam i odkaz na nove linkiny ;)