čtvrtek 15. února 2007

Škatulata hejbejte se

Dneska jsem naposledy vstávala ve čtyři ráno (alespoň jsem si slíbila, že tuhle vražednou ranní hodinu budu nadále ve svém životě vynechávat). Ukončila jsem totiž poprvé za svou pidikariéru pracovní poměr, respektive jsem prostě dala výpověď, a sama netuším, jestli je tohle mé rozhdonutí správné.


Přestože jsem strávila minulý víkend s papírem a tužkou v ruce, kterak si do dvou sloupečků (plus a minus) zapisuju důležité aspekty mé práce, nevyplynulo z toho vůbec nic (ostatně jako vždy, když něco potřebuju rozřešit). Takže nakonec jsem zkroušeně seděla zabořená v křesle s tím papírem v ruce, a koukala na dva sloupečky, které byly zaplněny samouřejmě úplně rovnoměrně. Mojí nerozhodnost a depresivní sklony přerušila až maminka: "co blbneš, to stresuješ kvůli brigádě při studiu?". Koukala na mě nevěřícně, jakože jsem spadla z višně (nebo možná i z nějakého vyššího stromu), a já na ni koukala taky nevěřícně, protože jsem nechápala, že mě nechápe. Pro mě to nebyla brigáda při studiu, pro mě to byl kariérní postup a růst, a další kolonka v životopise...


Nakonec se pomatená Nela rozhodla, že po dvou měsících opustí příjemné prostředí rockového rádia a zaleze do kukaně s dalšíma pošahanýma redaktorama zpátky do prostor jednoho prachobyčejného brněnského deníku. Neví, jestli to bude zvládat, neví, jestli ji to bude bavit (ono ekonomické téma přecijen není to pravé ořechové), no a neví jak stihne k tomu všemu napsat baklářskou práci a naučit se dvě stovky stránek o Machiavellim a stranickém systému Bosny.


A tak bez vyučování ve škole, s hromadou starostí, existenciálních problémů a s parádní chřipkou vstupuju do dalšího semestru!

Žádné komentáře: