čtvrtek 17. dubna 2008

Mozaika

Maluju od svých šesti let. V kroužkách a zuškách a doma a na chatě. S krátkými i delšími pomlkami, ale pořád a stejně vydatně. A občas i zapáleně:)) Tento týden jsem dokončila malbu v pokoji, kterou jsem začala tvořit asi před třemi měsíci (ti zasvěcení ví, proč...). No a teď už je hotová a já z ní mam moc velkou radost. A asi budu malovat i dál. Doma v Ostravě a doma v Brně a na chatě.



5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

V kroužkách a zuškách a doma a na chatě ... He dostal jsem se sem ani nevím jak .. teda náhodou jsem v Googlu něco hledal a pak viděl hezkou holku, tak jsem kliknul na obrázek a ocitnul se tu :) .. jen jsem si chtěl po tomto komplimentu trošku rýpnout, jestli na studentku žurnalistiky není v té větě nějak moc A a není náhodou spisovnější slovo v Kroužcích než v kroužkách ... ale já jsem dislektik a spíš poznám ezkou holku než hrubku tak je to možná OK :)

Měj se hezki =)

(nel) řekl(a)...

Dekuju za kompliment (ten o te hezke holce)a nedekuju za rypavou poznamku (o mnozstvi A, ktere nemaji s zurnalistikou nic spolecneho a jsou tam schvalne:) a taky diky za zajimavy postreh o ceskem jazyku. Na "krouzkach a krozcich" bohuzel nemam zadny padny argument. Necht je to jeden z jazykovych pozustatku z me rodne Ostravy:))

Anonymní řekl(a)...

ahoj Neli..
taky jsem posledni vikend stravil malovanim (umeni to ve svem pripade nazvat nemuzu) a po tom, co jsem s tim asi pred patnacti lety ve vytvarce skoncil, me to zase zacalo bavit.. :) vivat tabory s detmi a arteterapie pro vedouci
mimochodem, tu mozaiku jsem chvalil uz v budapesti v hospe a fakt se mi moc libi

Anonymní řekl(a)...

Beruško, ta mozaika je výborná. Ač na fotce mnohé vidět néni. Moc se těším, až si to prohlédnu naživo. :-) Mám radost, že jsme se do toho s vervou, i když každá zvlášť, pustily. :-)Taky hodím na blogíske novinky. :-)

Anonymní řekl(a)...

A to ještě ten první anonym z té fotky nepoznal krásný oči a nečte Rovnost, jinak by věděl, že novinářka píše jinak v práci, když jde o práci, a jinak na soukromém blogu - a pak by neanalyzoval ty Ačka