neděle 17. února 2008

"Perný" víkend


Tenhle víkend byl perný. Nejen tím, že jsem vypila strašnou spoustu toho nejlepšího vína, ale i tím, že se celý odehrával ve vesničce na Pálavě, v Perné:) Vždycky jsem si myslela, že na vesnici se toho nedá vůbec moc co dělat. Došlo mi ale, že je to pěkná blbost. Víkend mezi srdečnou rodinou Verunky, s Ryzlinkem, Tramínem, s cimbálovkou a procházkama po venku, bylo přesně to, co jsem potřebovala. A já za to Verunce moc děkuju.

Nebudu to více rozepisovat, mrkněte na obrázky. Je mi totiž zrovna dost bídně. Dost bídně na to, abych se o to s vámi dělila...
P.S.: Poprvé jsem použila svůj nový foťák, tak doufám, že to nedopadlo úplně hrozně. Na tu fotku, co tady vidíte, jsem mimochodem fakt pyšná:)!

1 komentář:

Dod řekl(a)...

Ta fotka se Ti vážně moc povedla a neuvěřitelně Ti to na ní sluší:)